צימרים עד שעה מתל אביב


צימרים שעה מתל אביב

 

אם אתם זקוקים לקצת שקט ושלווה, אם אתם מחפשים אחר חוויה רומנטית, שקטה ואינטימית, תוכלו למצוא זאת במגוון הרחב של צימרים עד שעה מתל אביב.

 

לא תמיד אנחנו רוצים לסוע רחוק על מנת ליהנות מקצת פסק זמן זוגי, לא תמיד יש לנו את המשאבים או את הזמן להקדיש לנסיעה מרוחקת, אך עדיין, אנחנו מעוניינים להתנתק מהעולם וליהנות מפרטיות מוחלטת. על ידי בילוי בצימרים שעה מתל אביב, תוכלו לעשות בדיוק את זה.

 

צימרים שעה מתל אביב נועדו על מנת לתת מקום מפלט לזוגות צעירים או מבוגרים, אשר רוצים מעט פרטיות ואינם יכולים להשיג זאת במקומות אחרים. במקום לסוע רחוק, ניתן פשוט להרגיש מרוחקים או מבודדים על ידי לינה מבין המגוון הרחב של צימרים הממוקמים כשעה נסיעה מהעיר תל אביב.

 

צימרים – שעה מתל אביב מציעים את כל מה שאנחנו זקוקים לו, מדובר לרוב בסוויטות רחבות ידיים המעוצבות בקפידה, בסגנון מודרני וחדשני, ועם כל מה שדרוש לכמה שעות של שקט ושלווה. בצימרים אלו תוכלו ליהנות מג’קוזי פרטי, ממיטה רחבת ידיים ונוחה, ממטבחון קטן, מטלוויזית LCD וכמובן מפינת ישיבה אינטימית. השירות של צימרים שעה מתל אביב הינו שירות אישי ודיסקרטי, כך שאתם מוזמנים להתנתק מהעולם ומהמולת החיים, ולשקוע ללילה של רומנטיקה, שקט ושלווה.

אם אתם רוצים להפתיע את בן או בת הזוג בחופשה זמינה, מיידית, ללא צורך בתכנון ארוך טווח, באופן ספונטני ומהנה, צימרים שעה מתל אביב יוכלו לאפשר לכם לעשות זאת בקלות ובמהירות. צימרים שעה מתל אביב הם הזדמנות נהדרת לחגיגת יום הולדת, ליום נישואין, להצעת נישואין, או סתם, כי אתם אוהבים.

2 יחידות
לזוגות ומשפחות.
מושב אבן ספיר, ירושלים
אמצ"ש סופ"ש חגים וחופשות
לילה 2 לילות לילה 2 לילות לילה 2 לילות
1000 1200 1200 1000
6 חדרי שינה
לזוגות ומשפחות.
ירכא
אמצ"ש סופ"ש חגים וחופשות
לילה 2 לילות לילה 2 לילות לילה 2 לילות
4500 3500 4500 3500 4500 4000
2 יחידות
לזוגות ומשפחות.
רם און
אמצ"ש סופ"ש חגים וחופשות
לילה 2 לילות לילה 2 לילות לילה 2 לילות
500-600 500-600 550-650