צימרים לדתיים – נופש כשר גם בשבת!

עד היום, חלק גדול מהמשפחות הדתיות, נהג לוותר עם קיום חופשות משפחתיות במהלך סוף השבוע, וזאת מתוך ניסיון להימנע מחילול שבת ח”ו. כיום, גם קהל המשפחות מהמגזר הדתי יכול ליהנות ממגוון נרחב של צימרים שומרי שבת הפועלים בכל רחבי המדינה.

צימרים לדתיים, המיועדים בין היתר לצרכי אירוח במהלך שבת -קודש, הינם צימרים המאפשרים לבני המשפחה הדתית, ליהנות ממגוון נרחב של אמצעים שומרי -שבת הנמצאים בתוך חלל הצימר או יחידת האירוח, לרבות, מנגנון הפעלה לשעון שבת, פלטת שבת ומיחם, אפשרויות ניתוק מנורת החשמל במיני בר או במקרר הממוקם בתוך הצימר ועוד.

כמו כן, חלק גדול מהצימרים המיועדים לצרכי אירוח של משפחות דתיות גם במהלך השבת, ממוקמים בתוך יישובים בעלי אופי דתי-לאומי,
או לחילופין, דתי-מסורתי, ולכן נמצאים ביישובים אלו מתקני דת כגון:
בית כנסת המקיימת את כל סדרי התפילות במהלך השבת, מקווה טהרה ועוד.

ליהנות מכל החוויות!

היצע הצימרים שומרי השבת הקיים בכל רחבי המדינה, מאפשר לכל משפחה דתית לבחור את האזור בו הם מעוניינים לנפוש, וליהנות ממספר רב של צימרים ויחידות אירוח המיועדים לקהל הדתי באזור זה.

בחלק מהמקרים, מפעילי  אותם צימרים ויחידות אירוח הינם שומרי שבת, דבר המאפשר לכם להיות סמוכים ובטוחים שתוכלו לקיים שבת כהלכתה בצימרים וביחידות האירוח המנוהלים על ידם.
משפחות דתיות יכולות להגיע לצימרים השונים כבר ביום חמישי במהלך שעות היום או הערב, או לחילופין, להגיע אל מתחמי הצימרים מספר שעות לפני כניסת השבת, ובעצם לבצע את כל ההכנות לקראת השבת.

בכל רחבי הארץ תוכלו למצוא יישובים קהילתיים בעלי אופי דתי-לאומי. יישובים אלו מעמידים לרשותכם חווית אירוח קסומה לאורך כל השבת, לרבות, יחידות אירוח מפנקות, מתקני דת ובתי כנסת, אפשרות לקיום ארוחות בחדר האוכל המשותף (במידה והוא קיים), או לחילופין, אירוח לסעודת שבת אצל משפחה דתית מהיישוב.

אנחנו באתר “צימר 4 יו“, ריכזנו עבורכם את רשימת היישובים בהם פועלים מתחמי אירוח המיועדים בין היתר לקהל הדתי. בכל אחד ואחת מהצימרים ויחידות האירוח המופיעים ברשימה, תוכלו למצוא את מכלול השירותים המוענקים לכם במקום. זה הזמן להזמין לעצמכם חופשה במסגרת נופש כשר גם בשבת!