טיפים חשובים בבחירת צימר

טיפים חשובים בבחירת צימר

קיבלתם החלטה לצאת לחופשת צימרים מפנקת? זה הזמן לבחור את הצימר המועדף עליכם, וליהנות מכל היתרונות המפנקים. בשורות הבאות ריכזנו עבורכם מספר טיפים ועצות שיסייעו גם לכם לבחור את הצימר המושלם לחופשה הבאה שלכם, תבלו!

  • לוקיישן, לוקיישן, לוקיישן- כיום, תוכלו ליהנות מהיצע מגוון יותר של מתחמי אירוח וצימרים בכל רחבי הארץ. ההיצע הרב העומד לרשותכם מאפשר לכל אחד ואחת מכם לבחור את הצימר הנכון על פי מיקומו.
  • צימרים לכל מטרת נופש- במקביל לפריסה הארצית של מתחמי האירוח והצימרים, תוכלו לבחור את הצימר הבא שלכם לחופשה המפנקת גם על פי אופי הצימר ומתחם האירוח. כיום, תוכלו ליהנות ממתחמי אירוח המיועדים בין היתר למשפחות עם ילדים, זוגות אוהבים, קבוצות חברים ועוד.
  • מתקני האירוח והפינוק המוצעים לכל בצימר- הקפידו לבחור את הצימר הבא שלכם גם על פי מתקני האירוח, השירות והפינוק העומדים לרשותכם. בין יתר מתקני הצימרים תוכלו למצוא: ג’קוזי ספא זוגי או משפחתי, בריכה מחוממת או בריכת קיץ מרעננת, חדרי רחצה מטופחים, סאונה יבשה או רטובה ועוד מגוון נרחב של מתקני אבזור הן בחדר השינה, הן במטבחון הצימר והן בחצר הצימר.
  • שירותים בסיסיים ושירותי אקסטרה- חלק נכבד מהצימרים המובילים במדינה, מאפשרים לכם ליהנות מהיצע מורחב של שירותים במסגרת האירוח במקום. הקפידו לבחון מהם השירותים הבסיסיים המוצעים לכם ומהם שירותי האקסטרה של המקום (טיפולי ספא ועיסויים, ארוחות בוקר וכו). כמו כן, בדקו מהו התשלום הנדרש בגין אותם שירותי אקסטרה.
  • מוקדי התיירות הפעולים בסביבה- בטרם בחירתכם בלוקיישן (מיקומו של הצימר), הפקידו לשאול את עצמכם: מה חשוב לכם לראות ומה חשוב לכם לעשות במהלך החופשה. מרבית מתחמי הצימרים הפועלים ברחבי הארץ נמצאים בסמיכות למוקדי תיירות ומוקדי אטרקציות לכל בני המשפחה. בדקו מהם האטרקציות והפעילויות השונות אותן תוכלו לקיים במסגרת הנופש שלכם באזור, ובחרו את הצימר הנמצא בסמוך לאזור זה.

זה הזמן לעזוב את שגרת היומיום, לרענן את השורות ולצאת לחופשת צימרים מפנקת. בחרו את הצימר המועדף עליכם ופשוט צאו לנופש…