המלצות

שלח את ההמלצה
1
2
3
4
5
שליחה
     
ביטול

הכנס המלצה חדשה

צימרים בישראל | צימר פור יו
Average rating:  
 8 reviews
by איגור on צימרים בישראל | צימר פור יו
בטוח כי נחזור

חגגנו לאשתי את יום הולדת. נהנינו עד לשמיים. הסוויטה ובריכה נקיים, יחס אישי, פינוקים בלי סוף. הכול מסודר ומחושב מהפגישה עד לעזיבה. מומלץ בחום! נחזור עם חברים ב-100%!

by חינן ז. on צימרים בישראל | צימר פור יו

פשוט במלוא מובן המילה אגדה, קיבלה את פנינו אישה מיוחדת ששמה סיגל בלבוש מסורתי ומיוחד כיאה לימי הביניים כי בכל זאת השם נקרא 'הטירה של איזבלה (שתגיעו למקום עינייכם ישתאו במיוחד לאלו שאוהבים את הסגנון,הכל אבל הכל, בדיקדוק מחשבתי יוצא דופן), סיגל הסבירה בנעימות על כל פרט (ג'קוזי בתוך הסוויטה, מכונת קפה,סאונה,מערכת קולנוע, ג'קוזי מחוץ לחדר בחצר, מנגל חשמלי פשוט אדיבות מתפרצת, אני עובד עם אינסוף אנשים ביום, נדיר בלשון המעטה להיתקל בכזאת נתינה (שזה לא מובן מאליו בכלל, היות וכל אחד יכול לארח איך שהוא בוחר,) המקום קסום, בהגיענו לחדר היה בתוך המקרר קינוח מושלם שאותו אני שומר בסוד, שתייה קלה ועשירה וכמובן שתייה חריפה יין וויסקי ,והכל בטאצ' של ימי הביניים (בקבוקים ,כוסות) כול כמה שעות מתקבלת הודעת ווטסאפ "לאן להגיש את הקינוח הבא" ,לפני כן דרשה שנשתמש בכל דבר מהטירה שממש ננצל כל דבר ,אם זה הסאונה המיוחדת או הג'קוזי הענק בחצר והפינת ישיבה שמשקיפה כמו במשחקי הכס לימת הכנרת פשוט וואו אחד גדול,חכו לא סיימנו!!, יש את אורן אורן זה החצי השני של סיגל והוא המפתיע שלנו, היינו יומיים ובכל בוקר בידיוק בעשר, ניגש אורן ומביא סלסלה (ענקית,פשוט ענקית,) עם אוכל ואיזה אוכל טעים ועשיר שנראה שמוכן על ידי המארחת(בהחלט לא קנוי , ואני אכלן גדול)הכל עשיר עם סלטים ולחמים מיוחדים..אחחח איזו חוויה)אני חוזר לשם בקיץ, ואתם שקוראים את זה, אני הגעתי בפוקס, ואז קראתי ביקורות שהיו מדהימות, ואז חוויתי את החוויה היוצאת דופן הזו

by לירון א. on צימרים בישראל | צימר פור יו

מקום מדהים ביופיו במיקום מושלם,פינוקים כל היום, פרטיות, חשיבה על כל פרט ופרט. לא היה חסר כלום!

by רובי נ. on צימרים בישראל | צימר פור יו

סיגל ואורן היקרים מלכי הטירה, תודה על סופ"ש קסום מהאגדות המקום, העיצוב, והירידה לפרטים הכי קטנים פשו מרגש בריכה, ג'קוזי, האט טאב סאונדה והאיבזור במקום פשוט מטורף והפינוקים...... אין דברים כאלה! ולא נגלה לבאים בתור שתהיה זו הפתעה ! ארוחת הבוקר הכי עשירה ומפנקת סיגל את פשוט מגה אלופה. ממליצים בחום רמת אירוח של 7 כוכבים, נהננו מכל רגע ונחזור עם חברים בקרוב

by לביא ת. on צימרים בישראל | צימר פור יו

אחד המקומות היפים ביותר שביקרנו בו,קו נוף ישיר לכנרת ולטבע המדהים מסביב.. סיגל ואורן בעלי האחוזה יכולים להעביר קורס להרבה בעלי צימרים מהו אירוח ואיך עושים זאת נכון בדאגה לכל פרט קטן,פינוקים בלי סוף במהלך כל החופשה ויחס אדיב סוויטות מסודרות,מאובזרות,נעימות והכי חשוב נקיות דאגתם לכך שסוף השבוע יהפוך לחלומי ובלתי נשכח,תודה לכם!!

by ליאי כ. on צימרים בישראל | צימר פור יו

בסופ"ש האחרון, אני והבן זוג שלי התארחנו בטירה של איזבלה! לאחר המלצות ששמעתי, החלטתי לפנק את הבן זוג ולחגוג לו שם יום הולדת ולציין שנתיים של זוגיות! עוד מהשלב של הזמנת המקום הרגשתי שאני מקבלת מענה חם ואישי. חיכינו וחיכינו וסוף סוף הגיע התאריך והגענו לטירה! קיבלו את פנינו בעלי הצימר בדרך חמה וחוויתית ומאותו הרגע ועד לרגע שבו עזבנו את הצימר הפינוקים לא הפסיקו - פינוקים שחיכו לנו בחדר, פינוקים במהלך השהות שלנו, ארוחת הבוקר המטורפת - פינוקים ללא הפסקה והכל בטוב טעם! (איזה פינוקים? את זה כבר אשאיר כהפתעה כמו שאנחנו הופתענו). סיגל ואורן - תודה על חופשה מפנקת וחלומית! לא יכולנו לבקש ולקבל טוב יותר מזה. מרגישים שאתם נותנים ועושים הכל מאהבה - אתם מקסימים!

by ליה ג. on צימרים בישראל | צימר פור יו
מקום מדהים

המקום מדהים אין מילים. קודם כל, הנוף של ההרים והכנרת פשוט משגע, השקט שם ממכר. דבר שני, הצימר ברמה הכי גבוהה שיש, קשה להאמין שהוא בארץ. נקי, יוקרתי, בכל פינה רואים את ההשקעה ואת החשיבה לפרטים הקטנים. הקונספט של המקום יפייפה ובאמת הרגשנו כמו אביר וגבירה לסופ"ש אחד:) בעלי הצימר מדהימים, סיגל פשוט נותנת מיליון אחוז בשביל שהנופש יהיה יותר ממושלם. פינוקים מפה ועד להודעה חדשה. ארוחות הבוקר ואינסוף ההפתעות המתוקות שלה היו ברמה אחרת לא הצלחנו להשאיר פירור בצלחות! בקיצור חוויה מדהימה!

by שירי ק. on צימרים בישראל | צימר פור יו

הפינוקים!!! בראש ובראשונה! קבלת הפנים הנהדרת, חגגנו יום הולדת וסיגל קיבלה את פנינו בסוויטה מלאה בבלונים, סרטים, שלטים, עוגות, עוגיות, יין והמון כל טוב, העיצוב, הפרטיות והנקיון. ישנן פינות ישיבה מול הנוף, ערסלים, בריכה,סאונה מזרני ים, פינת ברביקיו ומה לא. המיקום מושלם, קרוב לכנרת, לנחל עמוד,נקודת יציאה מאוד טובה במרחק זעום. נהננו מכל רגע, סיגל דאגה לכל בקשה ופינקה אותנו במשך השישבת בהמון הפתעות (טעימות!!) ופשוט לא רצינו לעזוב. מקסים ומדהים ומשמח שיש מקומות כאלו בארץ ומארחת מקסימה!