המלצות

שלח את ההמלצה
1
2
3
4
5
שליחה
     
ביטול

הכנס המלצה חדשה

צימרים בישראל | צימר פור יו
Average rating:  
 4 reviews
by Anonymous on צימרים בישראל | צימר פור יו

הצימר הכי טוב שהיינו בו :)

בלי להשתפך יותר מדי, הצימר הכי טוב שהיינו בו. מועצב באופן מדהים, פרקטי, מפנק וכיפי. עושה חשק לא לעזוב. המלצנו לחברים ואנחנו מתכוונים לחזור במהרה. כל הכבוד ושתמשיכו להצליח :)

by Anonymous on צימרים בישראל | צימר פור יו

היום חזרנו הביתה לאחר 3 ימי פינוק וחוויה ולאחר נסיונות במגוון צימרים יוקרתיים, ריבוי האפשרויות וההיצע הקיים היום בשוק והביקור השני שלנו בצימר, אנחנו יכולים להעיד באובייקטיביות הרתומה לניסיון שהמתחם מציע את את אחת החבילות המשתלמות, הראויות והקסומות בארץ. לעומת צימרים רבים שהנם חלק משטח המגורים של הבעלים, כאן מדובר על מתחם פרטי, מרווח ואינטימי שמזכיר יותר ריזורט בתאילנד מצימר בצפון. היחידות עצמן הם המרווחות והמחבקות ביותר שבהם הינו (והינו בהרבה) , צבע העץ העמוק עם הפריסה הנכונה של הריהוט, המיטה המפנקת והמיקום של הג'קוזי יוצרים קומפוזיציה המייצרת מיד עם הכניסה תחושת רוגע, חופש וחום. בכל פינה ניכרת אהבת האירוח, השקעה בפרטים הקטנים והרצון לרגש ולפנק, האבטיה מצויידת כמו ריזורט 5*, המקרר מלא ביינות והמדפים מציעים עוגיות איטלקיות שזה עתה נאפו. בכל פינה ניכרת תחזוקה עילית והמקום נראהף מריח ומרגיש חדש לגמרי לרבות מכשירי חשמל,מיזוג כלי אמבט ,מיטה וכו.. המרפסת כוללת ג'קוזי נוסף, פינת ישיבה ונדנדת ערסל שכולם פונים לנוף בראשתי של הכנרת, ההרים והרבה ירוק. את כל זה חותמים אירוח מחבק ומשפחתי , טיפולים הוליסטים ומושב רמות הייחודי והפסטורלי.
אנחנו מחכים כבר לפעם הבאה שנבוא לנוח, להתנתק ושוב להתאהב... תודה.

by Anonymous on צימרים בישראל | צימר פור יו

יש שיגידו כי 3 לילות בצימר זה הרבה... אבל בצימר ספא בגולן זה ממש לא מספיק!
לא ראינו בחיינו צימר כל-כך מדהים ביופיו, מפנק באווירתו ומושקע בכל פינה שבו...
מודים ליהודית ואלעד על החוויה היפה והמפנקת.

by Anonymous on צימרים בישראל | צימר פור יו

בשבת האחרונה התארחתי במלון בוטיק של ז'אנה ואורי באסטה לויסטה. עברתי חוויה מדהימה, המקום בעל 6 כוכבים. זה מתחיל בקבלת הפנים החמה של בעלי הצימר, חדרים בדרגת אירוח מהגבוהות בארץ, הכל מושלם, מהמיטות המפנקות, השירותים המאובזרים בכל טוב, חדר מרווח מדהים אין מילים. ארוחת הבוקר בריאה מפנקת עם חיוך וכל אשר תרצו לו יהי, זה המוטו של המארחים הנפלאים. מומלץ בחום רב.